Прес-експертинг на тему «Пропаганда енергоефективності. Як переорієнтувати суспільство?»

7 листопада, в рамках V Міжнародного інвестиційного бізнес-форуму з енергоефективності та відновлюваної енергетики відбувся прес-експертинг на тему «Пропаганда енергоефективності. Як переорієнтувати суспільство?».

Роман Ніцович, головний редактор інформаційно-аналітичного ресурсу «Українська енергетика UA-energy.org», який був модератором прес-експертингу, визначив метою даного зібрання «допомогти Державному агентству з енергоефективності  та енергозбереження України, який і є так є досить відкритим державним органом, стати ще більш відкритим і більш практичним у пропагуванні ідей енергозбереження».

 

Популяризація енергоефективності в Україні є доволі складним процесом зважаючи на недостатню поінформованість суспільства і ментальну загальмовану реакцію на нові віяння та виклики. Саме цим пояснюється необхідність проведення подібних мозкових штурмів експертів, що працюють у різних напрямках, але об’єднані спільною метою популяризації альтернативної енергетики і енергоефективності. Ключовими питаннями прес-експертингу стали: інформаційно-просвітницькі кампанії: що готове сприйняти суспільство? мотивація  та стимули – в чому рушійна сила? практики впровадження, аспекти ментальності.

Руслан Тормосов, виконавчий директор Інституту місцевого розвитку, розповідаючи про проект «Енергоефективні школи», який реалізований уже в 55 школах 20 міст України, сказав, що «діти – це агенти впливу, які ще не повністю сформували свій світогляд і можуть нести в суспільство головні ідеї про те, що: енергозбереження – це патріотично, в умовах обмеженості власних енергоресурсів і залежності від імпортних ресурсів це є економічно вигідно і є основою для сталого розвитку нашої країни.    

Надія Цюра, менеджер з комунікацій Агенції економічного розвитку «ППВ Мережа Знань», вважає, що «саме у містах є можливості розвитку для людей. У кожному місті є, як правило, розвинутий певний бізнес-сектор, розвинуті ті чи інакші принципи роботи органів місцевого самоврядування і безпосередньо так чи інакше розвинутий якийсь громадський сектор. Традиційно ці сектори якось між собою працюють, намагаються впливати один на одного, але є одна така велика проблема – вони не співпрацюють між собою, немає міжсекторності як такої між ними, щоби поєднати співпрацю, яка допомогла б вирішити нагальні проблеми.»

 

Марина Голуб, керуючий партнер «Агентства стратегічних рішень «Голуб і Шинкаренко», зауважила: «Сьогодні та кількість проектів і ті ресурси ресурси, які витрачаються на ці проекти, не є ефективними, тому що люди про них нічого не знають. В питанні енергоефективності повинна бути державна політика, яку повинен хтось очолити, тому що коли проектів дуже багато і кожен працює на свою репутацію, немає єдиного витоку інформації для формування суспільної культури енергоефективності

Сергій Томіленко, перший секретар Національної спілки журналістів, говорив про те, що галузь повинна надавати певні можливості для підвищення рівня освіченості журналістів з питань енергоефективності, що позитивно вплине на кількість і якість тематичних матеріалів у ЗМІ.

Юлія Мартисенко, pr-менеджер Асоціації відновлювальної енергетики «Альтернатива», наголосила на необхідності об’єднання зусиль громадських організацій і створення єдиної стратегії і плану заходів і дій зі спільною метою популяризації енергоефективності. «Лише кумулятивний ефект від спільних дій може дати очікуваний результат. Лише від розуміння відповідальності громадських організацій перед суспільством залежить досягнення спільної мети – переорієнтації українського енергонеощадливого суспільства на енергоефективне.»

Юлія Мартисенко
АВЕ «Альтернатива»

Оцінка: 
0
No votes yet