Новий надміцний дирижабль «Aeroscraft»

Через майже сто років після трагедії « Гінденбурга », одна компанія нарешті знайшла спосіб будувати дирижаблі , які б повністю відповідали вимогам 21 століття.

Новий надміцний дирижабль , що отримав назву « Aeroscraft » , має власну внутрішню структуру і підтримує свою форму , навіть якщо не наповнений газом. На відміну від Гінденбурга , « ребра » якого були зроблені з деревини бальси , каркас Aeroscraft зроблений з алюмінію і вуглеволокна. І на відміну від гібридних повітряних суден , йому не потрібно рух вперед , щоб створити підйомну силу - для цього він використовує гелій.

Aeroscraft розроблявся компанією « Аерос Corp » , найбільшим у світі виробником дирижаблів і повітряних куль , з 1996 року. Проект отримав більше 35 мільйонів доларів інвестицій , і після успішного запуску зменшеного прототипу «Пелікан » минулого тижня можна сказати , що вкладення , здається , себе виправдали. Майбутнє апаратів , які легше повітря , отримало новий потужний імпульс розвитку.

Пелікан майже вдвічі менше Aeroscraft . Повнорозмірний дирижабль буде мати більше 120 метрів в довжину і зможе піднімати більше 66 тонн вантажу.

На відміну від повітряних куль , які підтримують постійну плавучість за допомогою баласту і вентиляторів , Aeroscraft використовує унікальну систему газових камер , які дозволяють змінювати статичну тяжкість судна (щодо повітря) за бажанням. Система працює вельми схожим чином з тим , як субмарини використовують для підтримки плавучості стиснене повітря.

 

 

Aeroscraft оснащений набором баків зі стисненим гелієм. Коли пілот хоче набрати висоту , він дає наказ вивільнити гелій в основні газові кишені . Це збільшує підйомну силу , зменшує статичну тяжкість , і дозволяє набрати висоту. Коли ж він хоче знизитися - процес повторюється у зворотному порядку. Це дозволяє Aeroscraft з легкістю приземлятися і приймати на борт вантаж і пасажирів без необхідності прив'язувати судно до швартових щогл або додавати додатковий баласт. До того ж, дирижабль оснащений трьома двигунами - по одному з кожного боку і одним під днищем - і шістьма турбореактивними двигунами для забезпечення тяги і підйомної сили , а також аеродинамічним хвостовими рулями для швидкісних подорожей ( в даному випадку « швидкісні » - це близько 32 кілометрів на годину ) .

І зрозуміло , уряд США не стало б викидати 35 мільйонів доларів на вітер просто так. Ця технологія була розроблена для того , щоб грати важливу роль в сучасному світі : для транспортування вантажів без прив'язки до системи злітно- посадочних смуг. Доставка навіть не дуже великих обсягів вантажів або пасажирів у віддалені райони літаком може бути сущим кошмаром : вам необхідно або знайти підходящу посадкову смугу , або приготуватися до десантування . Від австралійських пусток до тундри Аляски - у світі є безліч місць , які попросту недоступні для звичайних літаків . Але Aeroscraft добереться туди без будь-яких проблем.

 

З заявленої вантажопідйомністю в 66 тонн і без потреби в будь-яких посадкових смугах , ці дирижаблі здатні доставити практично що завгодно і куди завгодно. Компанія розраховує випустити три моделі Aeroscraft : ML866 з вантажопідйомністю 66 тонн , 250 -тонний ML868 , і 500 -тонний ML86X . Ведеться дискусія про те , щоб перетворити їх на гігантські готелі для 80 - денних навколосвітніх подорожей.

Оцінка: 
0
No votes yet